• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lån 50.000 + Med historiskt skuldsaldo???

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 371
Mottagna reaktioner
13 451
Poäng
8 917
Japp, har ju bättre ränta än hos Balanzia/Nystartfinans så det är bättre jag tar dessa 50K hos Santander och amorterar av på dom andra "dåliga" lånen där räntan är högre.
Speciellt med tanke på att jag slipper få en onödig UC på mig...
 
B

Berg1

Gäst
Poäng: 0
terry - blir du av med the bad guys nu? dom verkar vara väldigt hårda har ju följt din ”kamp” i över 1 års tid. Men blir du äntligen av med dom nu? :).
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 371
Mottagna reaktioner
13 451
Poäng
8 917
terry - blir du av med the bad guys nu? dom verkar vara väldigt hårda har ju följt din ”kamp” i över 1 års tid. Men blir du äntligen av med dom nu? :).

Dessvärre inte, men dom har varit på mig som fan senaste par veckorna och hade jag inte fått detta av Santander hade jag legat jävligt risigt till då jag inte klarar av att betala deras räntor + för att dom nu vill jag reglerar hela skulden.
Det kommer bli så jävla skönt i vår när detta är över. Visserligen kommer jag att ha mycket i blancoskuld men du anar inte hur skönare det är att vara skyldig än bank än privatpersoner...
 

Marrans

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
19 November 2018
Meddelanden
95
Mottagna reaktioner
37
Poäng
137
Dessvärre inte, men dom har varit på mig som fan senaste par veckorna och hade jag inte fått detta av Santander hade jag legat jävligt risigt till då jag inte klarar av att betala deras räntor + för att dom nu vill jag reglerar hela skulden.
Det kommer bli så jävla skönt i vår när detta är över. Visserligen kommer jag att ha mycket i blancoskuld men du anar inte hur skönare det är att vara skyldig än bank än privatpersoner...

Sorry kanske är lite väl nyfiken nu men vill du berätta hur stor skulden är till dessa privatpersoner och hur mycket ränta är det varje månad?
Hoppas verkligen det löser sig för dig i vår!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 371
Mottagna reaktioner
13 451
Poäng
8 917
10.00 ska Santander ringa mig imorgon för att lösa det sista!
 

Adde87

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 Juni 2018
Meddelanden
421
Mottagna reaktioner
348
Poäng
477
Sorry kanske är lite väl nyfiken nu men vill du berätta hur stor skulden är till dessa privatpersoner och hur mycket ränta är det varje månad?
Hoppas verkligen det löser sig för dig i vår!


Sånt skriver man inte publikt på ett forum, Förstår du säkert om du tänker till en extra gång.
 

Linnean

Kunnig medlem
Poäng: 427
Blev medlem
7 Juni 2017
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
272
Poäng
427
Hur ser det ut för dig Terry ? har du underskott, lån över inkomst ? Ger mig alltid ny inspiration av att läsa hur du kämpat/kämpar. Jag har iga betalningsanmärkningar, har ett historiskt skuldsaldo på 3000 kr från i oktober, 20 förfrågningar och ett score på runt 40. Ser att det sjunker .) Inkomst 525000 och skulder på 560000. Dyra jävlar som jag vill få bort, lite o lite för att sänka score. Till sommaren är jag av med ytterligare 10 förfrågningar. Men dina förutsättningar Terry :) hur ser dom ut ? Och ett stort grattis till dig till att det löste sig ! och en riktigt god jul och ett ännu bättre år !
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 371
Mottagna reaktioner
13 451
Poäng
8 917
Nu kom sista 50.000 ifrån Santander så totalt 205.000 hos dom med en UC registrerad och en ränta på ca 9%.

Förutsättningarna nu Linnean är sådär. Jag har bra inkomst och väldigt få UC-förfrågningar, till våren 2-3 stycken bara.
Jag kommer då inte heller att ha ett skuldsaldo.
Inga kreditkort heller.

Däremot kommer jag ha blanco på ca 500.000 och en större mängd privata skulder som också ska betas av...
Men jag ser ljuset!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp